• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

درباره لاستیک واریور بیشتر بدانید


یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.

خودرو خود را برای پاییز آماده کنید


هوای سرد و تغییر در الگوهای آب و هوا می تواند بر عملکرد خودروی شما تأثیر بگذارد. همانطور که ماه شهریور کم کم به پایان می رسد هوا هم رفته رفته سرد می شود و این یعنی زمان آن رسیده که ماشین خود را برای فصل های پاییز و زمستان آینده آماده کنید.

بررسی ترمز و علائم خرابی آن


ترمزها برای عملکرد موثر نیازمند تعمیر و نگهداری منظم هستند و باید بازدید منظمی برای بررسی وضعیت آن ها و رفع هر گونه مشکل برنامه ریزی کرد.

راهنمای نهایی خرید لاستیک


از آنجایی که تایرها تنها راه ارتباطی خودرو با جاده هستند، نقش مهمی در حفظ امنیت شما و مسافرانتان دارند اما اغلب نادیده گرفته می‌شود. اگر برای خرید لاستیک اقدم میکنید قبل آن باید به این نکته ها توجه کنید:

شرایط استفاده از گارانتی لاستیک خودرو


همیشه درمورد اهمیت لاستیک در خودرو صحبت کرده ایم. داشتن لاستیک هایی سالم به شما در داشتن یک رانندگی ایمن و لذت بخش بسیار کمک می کنند. اما گاهی ممکن است ایراد داشتن و سالم نبودن لاستیک پیش از خرید شما اتفاق افتاده باشد که قابل رویت نبوده و شما بعد از مدتی رانندگی متوجه آن شده باشید.

بهترین لاستیک برای ماشین فولکس گل


فولکس گل یک خودروی ساب کامپکت است که از سال 1980 توسط فولکس واگن دو برزیل به عنوان خودروی سطح پایه در بازار آمریکای لاتین تولید و عرضه شد. جایی که جانشین فولکس واگن نوع 1 (فوسکا) و فولکس واگن برازیلیا عرضه گرید.

معرفی لاستیک مناسب خودروی رنو کولیوس


رنو کولئوس یک کراس اوور جمع و جور است که در ابتدا به عنوان یک خودروی مفهومی در نمایشگاه خودرو ژنو در سال 2000 و سپس مجدداً در سال 2006 در نمایشگاه خودروی پاریس ، توسط تولید کننده فرانسوی رنو ارائه شد. نسل اول کولیوس توسط رنو طراحی و توسط نیسان توسعه یافته است و اکثر تولیدات آن از کارخانه بوسان رنو سامسونگ موتورز انجام می گردید.

چگونه بر طول عمر لاستیک های خودرو بيفزاييم


با به­ کارگيري چند توصيه ساده مي توانيد بر عمر تاير خودرويتان بيفزاييد كه اين موضوع، علاوه بر صرفه اقتصادي، كمك خوبي نيز به حفظ محيط زيست مي كند زيرا توليد هر تاير، با آلودگي محيطي معادل سوختن 26 ليتر بنزين همراه است، ضمن آن كه دفع تايرهاي فرسوده نيز به محيط زيست صدمه وارد مي آورد.

هر آنچه شما باید درباره تعمیر و نگهداری برف پاک کن در زمستان بدانید


برای داشتن یک رانندگی ایمن ، این نکته بسیار مهم است که در همه شرایط آب و هوایی بتوانید دید خوب و واضحی داشته باشید . برف پاک کن خودرو یکی از تجهیزات بسیار مفید ، مهم و ارزان قیمت می باشد که به طرز شگفت انگیزی در تمیز نگه داشتن شیشه جلو و دید شما کمک می کند .

هیدروپلنینگ چیست؟


حالتی است که تایر روی یک سطحی از آب حرکت می‌کند و تماس و چسبندگی خود را با سطح جاده از دست می‌دهد که نتیجه آن از کنترل خارج شدن خودرو می‌باشد.

نکاتی که برای رانندگی مناسب در زمان بارندگی باید بدانید


در زمان رانندگی احتیاج به رعایت برخی موارد دارید تا رانندگی امن و بدون حادثه ای داشته باشید. این موارد به تفکیک قبل از حرکت و نیز در زمان رانندگی ذکر شده است

ماشین تکونی!


به ماشینتان اهمیت دهید تا آن هم برای شما اهمیت قائل شود.

فرمان پذیری


نرمی فرمان و فرمان پذیری راحت خودرواز جمله عواملی مهم حین رانندگی است. اما گاهی اوقات فرمان سخت میچرخد و اصطلاحا سفت می شود. عوامل متععدی باعث ایجاد چنین حالتی می شود که با هم آنها را بررسی می کنیم

معرفی خودرو نیسان جوک و لاستیک مناسب برای آن


این خودرو دارای ظاهری متفاوت و جالب است که در حال حاضر به عنوان پرفروش ترین خودروی تولید شده توسط شرکت نیسان ژاپن شناخته می شود.

آیا می توانیم بر روی لاستیک های بدون آج رانندگی کنیم؟


یک ماشین با لاستیک های بدون آج ممکن است پس از رانندگی حدود 200-300 کیلومتر در بزرگراه نابود نشود، اما این تایرها باعث  کمبود کنترل، هیدروپلنینگ، انفجار و عدم فرمان پذیری می شوند.

چند نکته در مورد لاستیک زاپاس!


بعضی از رانندگان فکرمیکنند که تایرهای زاپاس مانند تایرهای دیگر خودرو کار میکنند. در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است. همانطور که لاستیک های اصلی خودرو نیاز به مرقبت دارند لاستیک زاپاس نیز باید چک شود

معرفی برند نانکنگ (Nankang)


نانکنگ در سال 1940 به عنوان یکی از اولین شرکت های تولید تایر در تایوان تاسیس شد. نام این شرکت برگرفته از محلی است در ابتدا در آنجا تأسیس شد، جایی که یکی از دو کارخانه اصلی تولید آنها هنوز وجود دارد و امروزه لاستیک تولید می کند.

هداپ ( Head Up)


ھیچ چیز بھترازاستفاده ازفناوریھای مدرن داخل خودرو نیست، اما به شرط آنکه راننده را از مسیر پیش رو غافل نکند. ولی راه حل چیست؟ بهترین پیشنهاد متخصصان، نمایش اطلاعات ضروری و مورد نیاز راننده روی شیشه جلو است.

3 دلیل عمده ی پنچر شدن لاستیک


شرایط بد جاده ای: هرچه شرایط جاده بدتر باشد، احتمال پنچری لاستیک خودرو بیشتر میشود. آسفالت بد، چاله چوله های خیابانها، اشیا تیز و ... همه ی اینها موارد و شرایطی هستند که باعث بروز ایراد در لاستیک میشوند

DOT چیست؟!


انجمن حمل و نقل آمریکا استاندارد هایی را برای تولید کنندگان لاستیک تنظیم کرده است. این استاندارد ها به شکل علائم اختصاری و یک سری شماره روی دیواره ی تایر نوشته شده اند.

الگوهای تعویض چرخشی تایر


به طور کلی برای خودروهای سواری چهار چرخ ، پنج مدل Rotation یا همان چرخش وجود دارد. از روی دو شکل زیر این مدلها را با هم بررسی میکنیم :

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0